onsdag 23 februari 2022

Jag tror, jag tror på sommaren...

Det är lite svårt att tro just nu men det kommer alltid en vår och en sommar - och då är jag beredd!

Eftersom jag verkar vara en kjolmänniska nuförtiden, så har jag fyndat en sommarkjol från Dorothy Perkins på About You.

Den kostade 154kr istället för 392kr så inget värstingfynd, kanske, men billigt nog.

 
Hos About You hade man även en stickad bomullströja från Leni Klum (?) för 642kr, nedsatt från 619kr. Den passar riktigt bra till kjolen, så jag köpte dem som en outfit.

 
Men det är ju inte sommar än - på ett tag - så när jag upptäckte att min garderob saknade en svart dunjacka (det visade sig att jag hade grå, röd, gul, grön och rosa men ingen svart) vände jag mig naturligtvis till Best Secret. Och där fanns det en svart dunis från Lawrence Grey för 526kr, nedsatt från 1250kr.

 
Så nu är (garderobs-)ordningen återställd - för tillfället i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...