onsdag 13 april 2022

Cykelväder?

 
Är det vår nu? Igår kändes det definitivt som det, så jag bestämde mig för att släpa upp cykeln från cykelrummet och cykla till jobbet idag. Men idag kändes det knappast som vår längre och dessutom var det döjobbigt att cykla för första gången sen oktober. När jag kom fram till jobbet var jag svettig, högröd i ansiktet och snorig (+ att jag frös!) och då har jag knappt en kilometer till jobbet...

Det var lika jobbigt att cykla hem sen - och då hade jag ändå pumpat däcken!

Var det verkligen så här jobbigt att cykla i höstas - har jag bara glömt det? Eller är jag så otränad?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...