måndag 11 april 2022

Ibland måste man ju bara!

Det har varit lite glest med fynd på senare tiden och det var väl egentligen meningen att det skulle fortsätta så men vissa fynd kan man bara inte motstå - i alla fall inte jag...

De här härliga sidenbyxorna från Stella Nova verkar ju vara tillverkade enbart för mig och när de var nedsatta från 2299kr via 689,70kr till (med en extra rabatt) 586,25kr, så var det inget att fundera över. Ett klick hos Booztlet och de var mina, bara mina!


Och dagen efter var jag inne på MQ och skulle kolla in en kostym jag hade sett på deras hemsida (men som visade sig innehålla alldeles för mycket polyester för att ens komma på fråga) och där hängde den här:


Från Stockhlm i 100% linne och nedsatt från 1499kr till 500kr. Och som jag visste så fort jag såg den så passar den perfekt till byxorna.

Nu hoppas jag den här himla april-kylan ger sig snart så jag kan börja ha min nya, fina outfit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...