tisdag 14 juni 2022

Möllky i ur och skur

Det ska till bra mycket för att vi ska avbryta ett parti Möllky men igår fick vi i alla fall ta en paus under den värsta regnskuren.

 
Vi gick in och åt lite god kycklinggryta i stället. Och vips så hade regnet försvunnit och solen sken igen och vi trippade tillbaka ut i trädgården och fortsatte spela.  

Jag minns faktiskt inte ens hur det slutade men jag tror att jag varken vann eller kom sist. 

 
Efter avslutat spel var det dags för efterrätt och godis.

 
Och mer spel, i form av När då då? som Maria och jag hade vunnit om inte jag hade fått hjärnsläpp och placerat Francis Drake i fel århundrade. Ack ja, så kan det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En fullmatad dag

Puh, vilken dag det har varit! Det har varit full fart hela tiden. Jag har: * varit hos tandhygienisten * sålt en lägenhet *köpt en lägenhet...