torsdag 21 juli 2022

Musik-quiz i hettan

Puh, vilken hemsk hetta! Jag tänker nog hålla mig så nära min AC jag kan tills det blir bättre.

Men igår orkade jag i alla fall ta mig till NailProStore för att få naglarna nedklippta och lite Luxio Endless på dem.

 

Och efteråt rullade jag ner till Hugos för sommarens (årets?) musikquiz. Den här gången var temat Sommar.

Som vanligt kunde jag i princip ingenting så jag ägnade mig mest åt min caesarsallad som var riktigt god.


Men nästa gång (nästa sommar?) ska jag nog testa frukttallriken som Jeanette beställde - den såg verkligen god ut:

Vi brukar ju inte vinna och det gjorde vi inte den här gången heller. Men det var i alla fall lite svalare när jag cyklade hem efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...