lördag 10 september 2022

Obesvarad kärlek

 
Det var så trist, regnigt väder idag så jag bestämde mig för att bara stanna inne och tvätta och städa. Alltså sjavade jag omkring oduschad, osminkad och klädd i mjukiskläder när jag fick ett mess från Annika som undrade om vi skulle ses på teatern kl 14:30.

Jag hade tydligen glömt att skriva in i kalendern att vi skulle på Obesvarad kärlek på Lilla teatern idag! Och då var det ändå jag som hade fått med de andra och fixat biljetterna...

 
Som tur var så var det flera timmar kvar till 14:40, så jag hann både duscha, sminka mig och klä på mig något man vågar visa sig bland folk i.

 
Och vilken tur att jag Annika påminde mig så jag inte missade pjäsen. Den var riktigt bra!


Synd bara att det inte var mer publik, det var den värd. Men jag fick chansen att prata med skådespelarna efteråt och t o m fick en bild med dem.

 
Det utlovades mer bra föreställningar på Lillan framöver och det ser vi fram emot.

2 kommentarer:

  1. Roligt att de satsar på Lilla Teatern, vår närmaste teater. Bra pjäs och roligare än att vika tvätt väl? :) /Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut roligare än tvätten!

      Radera

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...