tisdag 20 december 2022

Sprutad och klar

 
Just nu har jag så himla mycket att göra på jobbet att jag knappt hinner med något annat. Men jag lyckades komma iväg och ta en spruta mot säsongsinfluensan på fikarasten igår i alla fall. Förhoppningsvis håller det mig frisk hela veckan så jag hinner med allt jag ska göra!

Och bara för att fira, så köpte jag en smaskig fruktbricka att festa loss på. Den är egentligen för fyra personer och ska kosta 159kr men var nedsatt till 50kr eftersom bäst-före-datum var idag.

Jag har smakat på minst en av allting (fast alla chokladdoppade jordgubbar, förstås) och det var ingenting som var ruttet eller ens övermoget. Det räcker nog i några dagar. Mums!

 
Och lite stolt är jag att jag kan göra rea-fynd även när det gäller mat...😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bet Your Brain igen

  Vi spelade tydligen Bet Your Brain hos Irmeli förra året, något som jag verkar ha förträngt. ( Men bloggen ljuger ju aldrig! )   Jag minns...