söndag 8 januari 2023

Sista lediga dagen

Det har varit så skönt att vara ledig i två hela veckor (även om det känns som om julafton var flera månader sen!). Jag vet inte om det är årstiden eller vädret eller åldern (eller alla tre) men jag har verkligen inte haft någon lust att göra annat än att krypa upp i soffan och binge-kolla Murdock Mysteries på Viaplay eller läsa min senaste Chaloner-bok (som för övrigt - tyvärr! - är utläst nu). 

Men imorgon är det roliga slut! Dags att gå till jobbet och tampas med Inkorgen igen. Det mest spännande ska bli att se om jag tar mig dit helskinnad utan några brutna ben. På min lilla promenad idag var det svinhalt på trottoarerna så jag var tvungen att gå mitt i gatan för det mesta. Som tur är hittade jag mina gamla Icebugs på en hylla i garderoben.

Förhoppningsvis håller de vad de lovar. Håll tummarna!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...