tisdag 16 maj 2023

Strumpbyxor

 
Jag brukar aldrig köpa något av H&M:s designersamarbeten, dels för att allting säljer slut innan man ens hinner gå in och försöka klicka hem något själv och dels för att det så sällan är något jag vill ha. Många gånger är grejerna helt enkelt för extrema. Och i år var det värre än någonsin. Förutom en (herr-)skinnrock jag tyckte var ganska snygg var i princip allt annat så kroppsnära och transparent att det borde vara lag på att ingen över 22 år och 40 kilo borde få visa sig i det!

Men det fanns faktiskt några strumpbyxor som såg lovande ut. Jag har ju faktiskt letat efter strumpbyxor i lite gladare färger länge nu, så jag slog till på tre par för 499kr. Det får bli mitt bidrag till H&M:s vinst i år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I stället för picknick

Idag hade Ullis, Anneli och jag bestämt att vi skulle gå till Rhododendron-dalen på lunchen och ta med oss lite sallad att äta där. Men - vä...