söndag 18 juni 2023

Tryserum 2023

 
Det har varit dags för lite trevligt i Tryserum igen - nästan på dagen ett år sen senast.

Den här gången passade vi på att fira Lindas senaste 27-årsdag också. Och självklart kom vi dit bärande på presenter.


Linda hade gjort en jättesmaskig smörgåstårta, som var så stor att inte ens vi fyra kunde äta upp allt.

 
Linda hade köpt ett krocketspel som vi passade på att inviga på hennes aningen gropiga gräsmatta.


Nu är ju jag sådär blygsam igen att jag inte vill avslöja vem som vann men jag kan väl säga att Linda och Nicklas var upptagna med att krocka varandra och Anders hade fullt sjå med att försöka hålla Rasmus från att springa iväg med kloten, så det var en lätt uppgift...
 
Ibland fick man försvara sitt klot med risk för sina egna fotleder...

Jag passade även på att inviga Lindas hängmatta för året. En ny tradition som jag började med i fjol.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I stället för picknick

Idag hade Ullis, Anneli och jag bestämt att vi skulle gå till Rhododendron-dalen på lunchen och ta med oss lite sallad att äta där. Men - vä...