måndag 6 november 2023

Måndagsfrukost

 
Hotellkedjan Strawberry har en kampanj just nu med hotellfrukost för två för 150kr, så Anneli och jag bestämde oss för att börja veckan med lite lyx.

 
Man är ju aldrig på hotell i sin egen stad, så det var lite kul att få se hotellet inifrån också, även om det bara var frukostmatsalen.

Frukosten innehöll allt som jag önskar av en hotellfrukost, vilket ju är äggröra och bacon, men även andra godsaker som croissanter med nutella, chiapuddingar, ananas och yoghurt.

 
Som tur var hade jag ju en bit att gå till jobbet sedan, så jag kunde gå av mig några av kalorierna.

Och så fick jag se stan från ett lite annat håll också...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...