onsdag 13 mars 2024

Hos Johanna igen

Den här veckan är inte lika fullmatad som förra veckan - tack och lov - men lite roligt måste man ju ha i alla fall.

Så igår var vi på spelkväll hos Johanna. Och fick som vanligt god mat.

 
Jag lyckades ta en "stämningsbild" på Anette, Maria och Irmeli - hur jag nu lyckades med det!

 
Spelet blev När då då? - igen. Det är inte mitt favoritspel, förutom när man får frågor om före 1900-talet. Igår stöp Annika och jag på 2017-2018, annars hade vi säkert vunnit.

 
Och som vanligt hade jag bestämt mig för att inte äta något godis alls men så fort godisskålen kom fram var jag där! Nästa spelkväll ska jag inte äta godis i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...