onsdag 10 april 2024

Soppteater - Resan till Östergötland

 
Det var längesen det var soppteater men idag kom vi iväg på Resan till Östergötland, om och med Camilo Ge Bresky.

Han gjorde en så storstilad entré att jag tappade brödbiten jag åt på. Tur att jag inte spillde soppa på mig...

 
Vi fick höra en hel del nummer från Rocky Horror Show och La Cage aux Folles (förstås!) via Livet är en schlager till Kristina från Duvemåla. Och under tiden fick vi höra hur Camilo hamnade i vår fina stad.

 
Som lök på laxen fick vi även se och höra Jesper Barkselius som var Den Hemliga Gästen idag.

 
Jag skulle egentligen ha gått med Maria men hon fick förhinder, så jag bytte ut henne mot Anette istället.


Vi var väldigt nöjda med föreställningen, alla fyra. Jag tror att jag aldrig har varit missnöjd med en soppteater. (Och inte en skumgummisnopp i sikte!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...