onsdag 17 juli 2024

I mina kvarter 1

Fixandet i lägenheten fortgår. Med lite tur kan jag börja släppa in folk någon gång i mitten på augusti! Just nu är det målning av diverse möbler och uppackande av kläder som gäller. Men man måste ju äta också, så träffade jag Jeanette på Indian Garden för lite näring. Och när jag svängde runt hörnet kom jag på att det är ju en av mina kvarterskrogar nuförtiden. En av c:a 10 st inom något kvarter från lägenheten - det är till att ha hamnat rätt!

 
Och maten gick inte av för hackor. Jag har ju sjukligt svårt att bestämma mig för en rätt så som tur var fanns det ett Mix Thali-alternativ åt mig. Och allt var jättegott!


Jag ser fram emot att testa alla mina kvarterskrogar framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Östgötadagarna 2024 - Lördag

Jag får nog skärpa mig! Jag har aldrig fotat så lite på en Östgötadag förut. Och inte en enda bild från Borensberg, där vi inledde vår dag. ...