torsdag 10 oktober 2024

Stil-test

Nu har jag gått stilkursen StyleMe by Lindex i en vecka och det har varit högt och lågt kan man säga. Det är inte så mycket nytt man (=jag) lär sig och de s k coacherna gör inte mycket mer än att gå in i Facebook-gruppen och gilla inlägg och kommentera lite. Men själva FB-gruppen är lite kul. Det är en skön blandning av kvinnor och stilar och det råder en väldigt kärleksfull och stödjande stämning i den.

Kursen är upplagd som så att man får små uppgifter, t ex fundera vad man vill visa med sina kläder, fota sin garderob (bara en, tydligen) och sin vanligaste outfit (?) och göra en stiltest. Så här blev resultatet av min stiltest:

 
Jag känner inte riktigt igen mig, ska jag ärligt säga. Preppy? Bohemian? Och varför inte Chic?

I samband med testet fick vi i uppdrag att göra ett collage med våra stilar. Jag, som alltid ska vara värst, gjorde två. Ett önskecollage och ett verklighetscollage. Här är önskekollaget:


Och här är verklighetscollaget:

Imorgon kommer nästa steg/uppdrag. Få se vad det blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I Moas spår

  Idag blev Kulturföreningen bjuden på en mycket trevlig vandring. Det var guiden Johanna som ville träna sin nya Moa-vandring på oss. Och d...