måndag 18 maj 2026

En spelkväll i maj

  
Årets besök i Svärtinge och vi var så hungriga när vi kom dit att vi riktigt kastade oss över maten - hemgjorda hamburgare med hemgjorda pommes och lite annat smått och gott.

  
Lokalen var som vanligt Irmelis veranda med utsikt över skogen.

  
Och trots det fina vädret kom vi aldrig ut att spela möllkky, så det fick bli När då då? i stället. 

 

Och Annika och jag hade nog vunnit om vi inte hade fått så dåliga årtal... 

1 kommentar:

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...