lördag 7 februari 2009

Profil

Sådär, då har man uppdaterat profilen och lagt in en profilbild. Jag vet att den inte är direkt nytagen, men jag har nog inte förändrats så mycket. Det skulle i så fall vara håret, då. Jag menar att jag har hår nu. Det var inte så mycket bevänt med det på den tiden.

Men på tal om bilder så kom jag på en kategori som naturligtvis måste vara med: Vidde! Min lille brorson som fyllde två månader igår och som jag har tusen bilder på redan. Jag kanske skulle kalla kategorin Veckans Vidde eller liknande? Eller också kan jag bara strössla ut lite bilder på Vidde så behöver jag inte skriva så mycket? Jag börjar i alla fall med den här:

Visst är han söt? Nu när jag ser honom samtidigt som min profilbild undrar jag om han inte har fått de där murmeldjurskinderna från mig... Hur som helst så kommer han att bli en stilig kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...