söndag 1 mars 2009

Mer siden!

En arbetskamrat till mig har varit i Vietnam och jag bad henne köpa en (till!) sidenmorgonrock till mig och hon hade tid och kände för det. Det hade hon och gjorde hon tydligen för häromdagen kom hon till jobbet och hade med sig en fin, röd, vändbar morgonrock till mig. Signe blev alldeles till sig, förstås, och insisterade på att få prova den och jag passade på att fotografera lite. Så här ser ni hur den ser ut. Fin, va?

(Oss emellan tycker jag inte riktigt att Signe passar i den. Hon ser ut lite som en bordellmamma, eller hur? Jag, å andra sidan, ser mer ut som Muhammad Ali i sin krafts dagar, fast blekare!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sköna maj, välkommen!

  Idag kändes det verkligen som om våren är på väg! Eller kanske redan är här... Ganska stor gradskillnad mellan morgonen och eftermiddagen,...