söndag 17 maj 2009

Projekt Pimpa Vardagsrummet - steg 1

Jag har letat över hela Östergötland efter gardiner till mitt "nya" vardagsrum och inte hittat exakt vad jag ville ha, så nu har jag köpt ett par panelgardiner som är OK och som får duga tills jag hittar något bättre. Dessutom har jag inte brytt mig om att göra något åt dekorationer, t ex tavlor och har inte skaffat några nya lampor. Men nu börjar det se beboeligt ut i alla fall. Här är några smakprov före -efter:


Jag tyckte det blev ganska stor skillnad, trots att allting är likadant förutom väggar och gardiner - nichts?

Stay tuned for steg 2! (Det vete fåglarna när det blir!)

1 kommentar:

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...