måndag 18 maj 2009

Två för en

Jag kom på att det var länge sedan jag hade en Nostalgitripp - och alldeles för länge sedan vi hade en Vidde-bild, så jag har bestämt mig för att göra ett två-kategorier-i-en-inlägg.

Det är bilder från julen -63 och lilla fröken LaRubia har precis lärt sig stå med stöd som det verkar. De andra bilderna är naturligtvis på Vidde och ni får väl använda er egen fantasi vad gäller eventuella likheter. (ähh, kom igen nu! Ni är väl inte blinda heller!!!)


(De knubbiga benen är i alla fall desamma!)


Jag har i alla fall mer hår än Vidde här, men å andra sidan började det inte växa förrän efter sju månader, så än finns det tid...

2 kommentarer:

  1. Likheten är slående, får väl hoppas att han artar sig lika bra som sin fasse ;)

    SvaraRadera
  2. Vad gulliga ni är båda!!
    Och så lika!!
    Ha en bra helg!
    * kram *

    PS Nu finns rapporten om Gtb-varvet!

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...