tisdag 16 juni 2009

Födelsedagsfirande med choklad

Det har varit födelsedag! Pappa fyllde i söndags och jag passade på att göra en massa praliner till honom. Anette och jag slog oss ihop och lyckades åstadkomma en hel del på fyra timmar:

Det blev över 200 praliner (puh!).

Det såg snyggare ut när de blev upplagda på silverfat:

Eftersom pappa fyllde år fick han present, en digital fotoram, och han blev jätteglad!

Och eftersom Vidde var med fick han också en present. (och 98% av all uppmärksamhet!)

Han fick en Tigger i narrkåpa. Han blev också jätteglad!


Honom ska vi nog döpa om, förresten. Till Onkel Fester! Ser ni likheten?

(Obs! Cousin It i bakgrunden!)

1 kommentar:

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...