torsdag 18 juni 2009

Instruktion

Idag var Conny och jag och fick träningsinstruktion. Nu när vår älskade BodyPump tar ledigt över sommaren behöver vi (åtminstone jag) träna mer på egen hand och när vi fick erbjudande från Campushallen om en gratis instruktionstimme kastade vi oss givetvis iväg och anmälde oss.

Vår instruktör hette Josefin och hon visade oss ett tim-program som går igenom hela kroppen. Det ska bli spännande att börja med det på måndag! Med tanke på att jag redan har börjat känna av träningsvärk efter att bara titta på när Josefin visade oss övningarna och sedan testa lite grann själv, ser jag fram emot många, långa muskelsmärtor från och med tisdag nästa vecka!

I och för sig har jag redan glömt vad Josefin sade att vi skulle göra men jag var fiffig nog att ta med kameran så Conny och jag kan studera bilderna om ingen av oss kommer ihåg en rörelse (eller troligare, om vi båda kommer ihåg den men har olika uppfattning om hur den ska göras!). Som vanligt började batterierna i min kamera bråka och ljuset på gymmet visade sig inte vara det bästa för att ta foton, så bilderna blev lite mörka.

1 kommentar:

  1. Visst var det bra? Jag är skittrött just nu. Jag tog 1 timme BP också och det känns!!
    Nu vet jag att det inte var bara BP utan övningarna på fm.
    Vad kul! Vi kommer att bli så snygga och starka!!
    (Om vi kommer ihåg hur man gör!! ;)

    Glad Midsommar!! Och tack för bilderna.

    Kram!

    SvaraRadera

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...