lördag 18 juli 2009

Utvärdering 1 - efter 4 veckor

Då var det dags att se om mitt träningsprogram gör någon nytta då! Det är fyra veckor sedan jag började med det och det är dags för en första jämförelse. Före-bilderna är tagna den 22 juni och efter-bilderna den 18 juli.

Före och efter träningsbilder:

Före 090622 -Efter 090718
Jag tycker nog att jag ser lite mindre fläskig och lite mer fast ut. Magen är inte riktigt lika hängig och på ryggen börjar man skönja en antydan till muskler. Faktum är att jag känner en enorm skillnad, framförallt i armarna. Förra helgen hade jag svårt att koncentrera mig på någonting annat än att sitta och känna på mina triceps (en ganska ny bekantskap, faktiskt!) och även låren känns mycket fastare.

Nu ska jag ju ha semester i två veckor och det vet vi ju vad det innebär (massor av skräpmat och dålig träningsdisciplin) men jag ska verkligen försöka att upprätthålla mina tre gånger i veckan - även om jag får modifiera mina övningar lite. Jag har ju min boll…
Nästa utvärdering blir om fyra-sex veckor.

1 kommentar:

  1. Hej hej! Men gud, är det verkligen samma Lisa la rubia på bilderna???
    Skitmycket skillnad!! G R A T T I S!! Du måste har gått ner några kilo också!!
    Jag är hemma igen. Det var inte så mycket träning i Gtb. Jag sprang några gånger i alla fall!
    Vi hörs. Kram.

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...