torsdag 29 oktober 2009

Calamity Jane

Har jag berättat att jag är en vinnare? Inte det, nehej … men så är det i alla fall! Jag hittade en liten tävling på nätet där man kunde vinna biljetter till publikrepet av Calamity Jane på Östgötateatern och jag vann!

Antagligen var det bara jag som skickade in mitt namn till tävlingen men jag är glad i alla fall, för jag har inte vunnit något sedan den gången jag vann en jordglob i vinst-varje-gång-ståndet på Sandvikens Camping midsommarafton 1979. (En jordglob som jag sedan sålde till pappa för 200 spänn!)



Och nyss hemkommen från föreställningen (där jag naturligtvis var iförd Torsdagens Outfit - mer om det senare) kan jag meddela att den var faktiskt riktigt bra! Som gamla tiders soppteatrar när de var som bäst och duktigt arbetat av Kyri Sjöman (och även den andre vad-han-nu-hette!).

Jag kan rekommendera den! Däremot kan jag inte berätta vad biljetterna kostade - jag vet ju inte det för jag vann ju mina biljetter!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...