lördag 31 oktober 2009

Veckans outfits v 44


Då var andra veckan av mitt nya, välorganiserade garderobsliv över och jag måste säga att det är en helt ny värld som öppnat sig! Jag har fortfarande en hel del färdiga outfits kvar att plocka av och en hel del udda klädesplagg som ska kombineras ihop till nya outfits innan jag behöver tvätta igen.

Nu är det ju tyvärr så, att jag är så van vid att tvätta en gång i veckan att det har blivit en betingning. I morse klättrade jag på väggarna av abstinens, så jag är tvungen att erkänna att jag faktiskt slängde in en maskin med några nyinköpta handdukar bara för att stävja skakningarna lite och jag tvättade faktiskt en maskin med träningskläder också. (Jag måste verkligen köpa lite mer träningskläder nästa gång Casall har utförsäljning!) Men utöver ticksen och mardrömmarna går det väldigt bra!

Jag får t o m en massa trevliga och berömmande kommentarer av mina arbetskamrater på jobbet och det är alltid lika roligt att svara ”Äsch, den här gamla trasan - den har jag haft i evigheter!”

Så här kommer de, veckans outfits:

Måndag

Tisdag


Onsdag

Torsdag


Fredag

Happy Halloween på er, förresten!

1 kommentar:

  1. Jag gillar dagens outfit. Den klänning är såååå snygg. Synd jag inte fick se dig idag :)
    /Eva

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...