lördag 24 oktober 2009

Nya skor

Nu när jag inte behöver tvätta så ofta, har jag faktiskt tid över att springa omkring i affärer och leta rea-fynd - tyvärr ska jag kanske säga, för billigt blir det ju inte! (Och jag har fortfarande ingen mer plats i garderoben!) Men ibland måste man bara acceptera de rea-fynd som liksom bara kommer fram till en och knackar en på axeln och tigger och ber en om att ta hand om dem(det där var en metafor, det hoppas jag ni inser.)

Så när jag igår gick in på Din Sko av misstag, snavade jag praktiskt taget över skorna jag letade efter hela sommaren (jag kanske i och för sig skulle ha gått in på Din Sko tidigare...) Inte för att jag inte hittade en massa liknande skor i somras, men de hade alltid för höga eller för låga klackar. De här däremot var perfekta - 7 cm!

Och storlek 37 och allt, dessutom var de nedsatta med 100:- till 299:- och det gjorde ju inget, det heller! Vi får väl se om jag kommer på något sätt att ha dem innan nästa sommar utan att frysa tårna av mig - på jobbet kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...