lördag 14 november 2009

Figaros bröllop

I fredags var vi och såg Figaros bröllop (pjäsen alltså, inte operan!) och jag blev jättekär i grevinnan Almavivas peruk! Undrar om jag kan övertala Robin att sälja den till mig när de spelat färdigt? I och för sig var kostymerna fantastiska också - nästa gång de har auktion på klädförrådet på Östgötateatern, ska jag vara där och ropa in grevinnans korsett!


Jag hade tänkt ta ett kort när vi satt och fikade i pausen men som vanligt var jag så hungrig att jag glömde allt annat än att kasta mig över min räkmacka, så det fick bli ett kort efter föreställningen i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...