tisdag 17 november 2009

Fika och snygga skor

Idag fyllde Conny år (... ähm, 25 tror jag att det var) och Eva och jag bestämde oss för att fira henne med att bjuda henne på eftermiddagsfika. Hon ville ha en yoghurt så vi blev inte direkt barskrapade!

MEN... hon hade sina nya, snygga skor på sig - så här kommer dagens rea-fynd, tyvärr är det inte mitt rea-fynd! Här nedan kan ni se skorna på Conny...

...och här kan ni se dem lite närmare:

De är köpta på Ellos för 399:- (billigt nog!) men nu är de dessutom nedsatta till 359:- och jag gråter mig till söms varje natt för att jag inte kan gå i så höga klackar - annars hade jag köpt dem själv för länge sedan! Åååååhhhh, vad de är snygga!

1 kommentar:

  1. Tack för fikat! Det var jättetrevligt som vanligt!
    Oh vad jag älskar mina skor! Du får gärna låna dem när du vill! ;)
    Var är bilden med dig?
    Kram.

    PS Jag hann att träna också :D

    SvaraRadera

Rut och Ragnar

Det känns som om jag hänger en hel del i Skärblacka nuförtiden, det kanske är lika bra att jag flyttar dit. Eller, kanske inte...  I alla fa...