tisdag 24 november 2009

Operation Casall!

Idag var Eva, Conny och jag på Casalls utförsäljning!

Eftersom vi är seriösa rea-hajar lämnades ingenting åt slumpen. Det var ett fälttåg värdigt Napoleon:
- Vi synkroniserade våra klockor redan förra tisdagen.
- Vi kollade och dubbelkollade tidtabellen för Campusbussen och hade en reservplan utifall kommunikationerna bröt samman (ytbärgning med helikopter från Vallfartens busshållplats för vidare transport till taket på Casall!)
- Vi var alla shoppingklädda (lätta kläder utan hyskor, hakar och dragkedjor som är lätta att slita på och av när man ska prova)
- Vi åt extra långsamma kolhydrater till lunch för att orka med det intensiva tempot.

Kort sagt: Vi var laddade!

Det var bara glada miner i bussen!

Man måste vara stark när man ska göra fynd!


Efteråt hade vi debriefing på anrika Café Broadway.

Och så dagens skörd: Tre toppar, två behåtoppar, två capripants och en vattenflaska = 825:-
Gissa vilka som är grymmast på gymmet hädanefter…

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Jag är såååå nöjd med mitt inköp, även om jag inte handlade så mycket. Det här får vi göra om!
    Verkligen en rolig dag. Jag måste ha varit trött efter all provande för jag sömnade på bussen... :D
    Vi är absolut grymmast på gymmet!
    /Eva

    SvaraRadera
  2. Det var skitroligt att fynda tillsammans!
    Jag köpte bara "några" toppar!! ;)
    Nu vill jag träna!!
    Kram.

    SvaraRadera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...