fredag 22 januari 2010

Vildanden

Det kändes som att det var dags för lite kultur igen och följaktligen har jag varit och sett Vildanden nu ikväll. Jag måste erkänna att jag är oerhört svag för Ibsen och alltid har högt ställda förväntningar när jag ska iväg och man blir definitivt inte besviken på den här uppsättningen - den var oerhört bra! Jag lyckades hålla mig vaken hela tiden trots att det är fredag...
Väl påpälsade kulturknuttar.

Dessutom passade jag på att ”testa” en ny outfit som jag slängde ihop i sista minuten. Den fick godkänt av både Anette och Annika.
Men nu får det räcka med finkultur för idag. Nu ska jag nog spela lite Tombraider Underworld innan jag går och lägger mig, så det blir lagom balans i tillvaron.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...