tisdag 9 mars 2010

Söndag


Det har varit en hektisk helg i Casa LaRubia! Inte nog med att jag varit på konsert och födelsedagsfest och var tvungen att skicka in tre (3!) inlämningsuppgifter på en gång på min kurs, det har dessutom varit en hel del TV! Jag har inte haft tid att utöva min favorit-helg-sysselsättning – ingenting! – på hela helgen. I söndags var det riktigt körigt – först var det finalen i Project Runway på trean och sedan började en ny säsong av Burn Notice (som jag faktiskt är riktigt förtjust i) i TV6! Inte nog med det – i fredags var premiäravsnittet av SGU (det är Stargate Universe för er icke-Gaters!) och det var till råga på allt ett dubbelavsnitt! Jag har även hört ryktas att Criminal Minds har börjat en ny säsong på torsdagar i Femman… Herregud, jag får nog gå ner på deltid! (Jag kanske borde säga upp mig från jobbet helt och hållet så kan jag ägna all min tid åt att blogga och se på tv! …Hmmm!)

Nåja, det kanske går att reda ut med lite organisation. Project Runway är ju slut, som sagt, och jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om SGU ännu (men som diehard gater lär jag nog falla in i ledet så småningom). I värsta fall får jag skaffa en jättestor inspelningsbar hårddisk, så kan jag spela in allt och se det när jag får en stund över nästa decennium eller så.


Nej, nu har jag inte tid med er längre! Lin & Co i Linköping har kursat och jag ska dit och leta efter nya reafynd. Med lite tur får jag ihop till ett inlägg imorgon också…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...