söndag 25 april 2010

Sköna söndag

Nu har jag laddat upp för en härlig söndagkväll!

Jag har varit på Sukiyaki och inhandlat lämplig söndagsmys-mat...


...och jag köpte söndagslektyren redan i fredags:

Egentligen skulle jag inte köpa några tidningar - jag råkade bara gå förbi tidningsstället på väg till kassan och råkade se att båda tidningarna var inplastade, vilket brukar betyda att man får någonting på köpet. På-köpet-grejen med DV var en chokladkaka med marsipan. Jag tycker inte ens om marsipan. Men jag är en riktig sucker när det gäller ”att få någonting på köpet”, framförallt när det gäller tidskrifter - en gång köpte jag nästan American Warmonger vid en mellanlandning i Bangor, Maine, bara för att det följde med en byggsats till en liten plast-haubits.

Men nu har jag i alla fall köpt tidningarna, så nu ska jag krypa upp i soffan med dem och min sushi och bara njuta! Sedan ska jag nog använda mascaran som följde med Elle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...