söndag 27 juni 2010

Hänglås

I torsdags gav jag ut på stan för att köpa skor och/eller en väska. Jag hittade varken det ena eller det andra. D v s om jag hittade det jag ville ha var det antingen fel färg eller fel storlek. Typiskt! Men det var inte helt bortkastad tid – förutom att Kicks har rea och jag bl a lyckades hitta en Biotherm Aquasource super hydrator för 220kr (halva priset)

och lite annat smått och gott, lyckades jag även hitta ett hänglås! I nära två års tid har jag – varje gång jag kommer till gymmet (alltså 2-3 ggr i veckan) – tänkt ”Åh, jag måste skaffa ett hänglås så jag kan låsa in mina grejer och slipper släpa runt på dem hela tiden!” och varje gång glömmer jag raskt bort det så fort jag går därifrån. Men i torsdags...! I torsdags råkade jag gå förbi Clas Ohlson och gick in och köpte ett hänglås för bara 69kr.

Visst är det fint! Det ska premiäranvändas i morgon bitti. Och jag kan redan höra Conny utbrista: ” Va, ett rosa hänglås! Det vill jag med ha!” ;-)

2 kommentarer:

  1. Va, ett rosa hänglås! Det vill jag med ha! : D :D Jag måste ha ett!

    SvaraRadera
  2. Jag visste det!!! Jag känner allt mina löss på gången, jag... ;-)

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...