måndag 28 juni 2010

Målning

Jag har lite svårt att komma åt datorn just nu. SMHI hade ju utlovat dåligt väder på midsommardagen, så jag fick för mig att börja måla sovrummet. Och när jag ändå höll på tänkte jag möblera om lite. Jag trodde det skulle gå på några timmar men det gjorde det ju inte! Nya problem uppstod hela tiden, t ex visade det sig att garderoberna var fastskruvade i väggen! Faktum är att det inte är riktigt klart än men jag hoppas på att få det hyfsat innan jul!

Arbete pågår!


Under tiden kan jag knappt röra mig någonstans i lägenheten. Så här ser t ex vardagsrummet ut just nu:

Suck!


Men jag tror det blir snyggt när det är färdigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...