onsdag 21 juli 2010

Mer semester

Jag har varit så lat den här veckan att jag inte har orkat släpa mig upp på morgnarna för att åka och träna. Jag hade istället tänkt träna hemma men det vet vi ju alla hur det blir, eller hur?

Igår hade jag faktiskt tänkt träna i parken med Friskis och Svettis men de var inte där, så jag gick en långpromenad runt parken istället. Inte lika bra som ett träningspass, kanske, men man hann i alla fall notera den vackra omgivningen!


Och när man inte behövde hoppa undan för joggare, ducka för frisbee-golfare och försöka undvika att bli biten av rabiessmittade småhundar, var det faktiskt riktigt rogivande också. Därför ska jag nu ge mig ut på en liten runda idag också. Jag får ta itu med tränandet igen på måndag!

2 kommentarer:

  1. Jag har inte varit på Campushallen heller. Men idag måste jag åka dit!! Sirpa sa att det är bara en dålig planering???!!! Hon var inte så glad när jag berättade i två dagar att jag inte hade hunnit träna där!

    Vi ses nästa vecka. Jag börjar att jobba på onsdag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller tränat på Campushallen på ett tag... Har kommit in i en ond cirkel som det är svårt att ta sig ut från, men jag har faktiskt gått till jobbet ett par gånger :)
    Intersport börjar sin REA idag. Farlig farlig.
    Säg till om ni kommer hit och tränar så vi kan ta en fika eller nåt.
    Kramisar
    /Eva

    SvaraRadera

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...