måndag 19 juli 2010

Semester!!!

Jaha, då var det dags för den årliga sommar-semesterveckan, då! Sju långa, lata dagar i sträck utan att jag behöver gå till jobbet - härligt! Jag har bestämt mig för att bara slappa! Faktum är jag slappade så mycket i morse att jag inte åkte och tränade, utan jag tror jag ska träna på hemmaplan i stället. Jag såg att Friskisosvettis har gympa i parken bakom huset i morgon kväll, så jag går nog på det istället.

Jag har snott som en iller hela förra veckan för att hinna få lägenheten städad och klar innan semestern - för att verkligen kunna vara ledig, så jag tänker inte så mycket som plocka upp en smula från golvet den här veckan. Jag ska bara lata mig och göra trevliga saker - ut och cykla, promenera, fika ute, kanske våldgästa någon med grill osv osv. Blir det dåligt väder är Plan B att spela om Tombraider Underworld samt se om alla tio säsonger av Stargate SG-1! Men först ut ikväll är minigolf med fika!

Hittills idag har jag annars roat mig med att leka skodesigner. Nelly.com har en tävling där man kan designa en egen sko. Alla klackar man hade att välja på var för höga för mig, så jag tror snarare det blev en sko åt Conny som kan gå i sådana istället

Vad tycker ni, har jag valt fel karriär, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...