torsdag 1 juli 2010

Tidsbrist

Just nu hinner jag inte så mycket mer än att jobba, träna och röja upp efter målningsröran hemma, så reashoppingen är, tyvärr, satt på sparlåga. Jag ska försöka skärpa mig i helgen.

Vi lyckades i alla fall få en lugn fika-stund efter lunchen på jobbet igår - vid ett av de få tillfällen då solen faktiskt tittade fram.


Dessutom har vi äntligen, äntligen lyckats komma iväg och fira Ulfs födelsedag (han fyller i mars!). Efter sju sorger och åtta bedrövelser höll vi på att bli tvungna att skjuta upp det ytterligare en gång p g a strömavbrott på Arlanda, men vi kom igång till slut, även om det blev lite sent. Vi hann i alla fall avsluta minigolfrundan innan de stängde kl 22!
Och eftersom det var Ulf som skulle firas lät vi honom vinna! Det var väl snällt?

3 kommentarer:

  1. Var fikade ni? Jag känner inte igen stället!
    /Coyntha

    SvaraRadera
  2. Det var på Chili & Lime i Mjärdevi. Vi var där och åt (jättegott!) på lunchen i onsdags.

    SvaraRadera

Lägenhetsbilder

Ni vet hur man alltid vaknar och är skitsnygg i håret samma dag som man har bokat frisörbesök? Exakt samma var det när jag kom hem från mäkl...