fredag 11 februari 2011

Bezzerwizzer


Att jag är en Besserwisser har väl inte gått någon förbi men nu är jag även – med lite hjälp från Marie ;-) - en Bezzerwizzer!

Igår var vi hos Annika och beundrade det nya huset (och klädkammaren! Herregud, klädkammaren! Jag är så avundsjuk!) och passade på att spela Bezzerwizzer medan vi ändå var där och maten hade tagit slut.


Det var ett riktigt kul spel – bra bredd på frågorna och bara några få stunder av förvirring över tolkningen av reglerna. Och så vann jag ju! Ja, OK då - Marie var ju också med i mitt lag men ändå…

2 kommentarer:

  1. Du glömde att nämna två viktiga saker. 1. Jag vann också en omgång. 2. Det är en "walk-in-closet" om jag får be... ;-)

    SvaraRadera
  2. 2. OK då, "walk-in-closet" får det väl vara då (eller varför inte "walk-in-hangar" med tanke på storleken!)
    1. OBS! att det här är MIN egosida! Här rapporteras bara MINA framgångar! Skaffa dig en egen blogg ;-)

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...