tisdag 22 februari 2011

Nostalgitripp

Jag är fortfarande lite febrig, så det blir varken träning eller något annat kul förrän jag känner mig bättre. Jag vill inte råka ut för samma blixtrande huvudvärk som jag gjorde efter Zumban i lördags, så lugn och ro är ordinerat av doktor La Rubia. På något sätt måste jag ju fixa att gå till jobbet varje dag så de inte ångrar sig – alla papper är inte påskrivna ännu!

Så i stället för en klämkäck träningsbild kastar jag in en nostalgitripp – det var ju ett tag sedan. Den är från när jag jobbade på Moulin Rouge i Paris i mitten på 1800-talet. Samma knivskarpa stil, då som nu!



Eller också är den ifrån Arbis c:a 2002 – det är svårt att komma ihåg detaljer när man är så gammal som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...