söndag 13 mars 2011

Akutfynd

Efter som min irriterande höft protesterar när jag har klackar på mig och jag verkar ha ont om stövlar och skor utan klack (Till minneslistan: Måste köpa fler skor!), var jag tvungen att lite snabbt köpa ett par bekväma kängor i veckan. Som tur var råkade Grandpa ha ett erbjudande på de här:

Gardenia Crazy Zip Boots
De kostade 600kr i stället för ordinarie 1200kr - det kan man väl kalla tur, eller hur!

Annars har jag faktiskt spanat in de här Acne-bootsen som jag bra gärna skulle vilja ha:


Åååååh, är de inte snygga?! En aning dyrare än de andra, dock - de kostar 3500kr! Än så länge har jag lyckats motstå i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...