tisdag 5 april 2011

Fynd i efterhand, del 1

Jag har haft så mycket att göra att jag inte har hunnit med att rapportera mina fynd. Faktum är att jag har lite svårt att hålla reda på dem eftersom de har droppat in lite jämnt de senaste veckorna. Visst är det en besvärlig tid nu i brytningen mellan vinter och vår – 15 grader ena dagen och snö och minusgrader nästa dag. Det är ingen idé att göra i ordning outfits i förväg för man måste ändå kolla vädret på morgonen för att veta hur man ska klä sig.

Förrförra veckan fyndade jag i alla fall några användbara plagg.



Jag är nästan klar med min shopping inför sommaren – hur är det med er? Jag har några plagg och några skor till som jag letar efter, sedan klarar jag mig nog till midsommar. I och för sig, nu när jag ska köpa en ny lägenhet kanske det är de sista kläderna jag har råd att köpa på flera år...

3 kommentarer:

  1. Jag har hört tidigare om att du borde klara dig med vad du har köpt eller....??
    Men det är kanske bra och passa på innan du köper lägenheten. Köp köp köp nu!!

    :)

    PS Fin klänning förresten! ;)

    SvaraRadera
  2. Javisst är klänningen fin - jag blev tipsad om den av någon ;-)
    Och ja, jag måste nog bunkra upp med lite kläder, för sedan kommer jag inte att ha råd att köpa något nytt på 10-15 år, antagligen :-(

    SvaraRadera
  3. Ha ha varför tror jag inte på dig???

    10-15 år???!!!!!

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...