tisdag 5 april 2011

Lediga veckan – Tisdag



Lite lugnare idag, tack och lov! Idag har jag bara varit iväg och pumpat cykeln, bunkrat upp med schampo, balsam, duschcreme, tvättmedel och sköljmedel på Överskottsbolaget, ätit lunchbuffé på Pizza Hut och umgåtts med Vidde och Sandra (Vidde är tyvärr för rörlig nuförtiden för att man ska kunna ta några kort på honom), storhandlat mat och dryck till imorgon kväll och tagit hand om tvätten sedan igår. Nu ska jag ställa mig och göra några hundra praliner...

2 kommentarer:

  1. Inga Viddebilder?? :(
    Vad äter man på buffe i Pizza Hut? Bara pizzor?

    SvaraRadera
  2. Man måste nästan binda fast honom för att få en bra bild och då blir han så sur! Men jag har lagt in de två bilder jag lyckades ta.

    Ja, de hade bara pizza på buffén - tre olika sorter - de var jättegoda men mina hemgjorda pizzor var ännu godare ;-)

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...