torsdag 26 maj 2011

Kontrakt

Nu har vi skrivit kontrakt på min gamla lägenhet, köparna och jag (bytt, bytt, kommer aldrig igen!). Allt var idel kärlek och harmoni - hoppas det håller i sig i åtta månader framåt. Nu har jag en hel del att göra fram till flyttdatumet - jag hoppas på dåligt väder i sommar eftersom jag ändå kommer att vara uppe på vinden eller nere i källaren och rensa ut. Puh, man borde egentligen flytta oftare, om inte annat så för att inte samla på sig så mycket skräp!

Återkommer med statusrapporter med jämna mellanrum!

2 kommentarer:

  1. Eeh, hur blev det nu då? Fel inlägg, men du förstår nog hur det var tänkt. :-)

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...