torsdag 26 maj 2011

Rosa

Ni kanske har märkt att jag har trappat ner på mitt reafyndande på sista tiden? Det är ju så att jag behöver spara mina pengar nu när jag ska flytta till en mycket dyrare lägenhet, och dessutom kommer jag antagligen att behöva köpa lite nya möbler när jag väl flyttar, så jag har bestämt att inte köpa så mycket kläder längre. Sorgligt, men sant!

Men man kan ju inte gå omkring naken och en liten tunika från Street One för 249kr (nedsatt från 499kr) kan ju inte göra någon större skillnad i det stora hela, eller hur? Och så var den ju så söt!

Jag har ju inte så mycket rosa kläder men någon gång ska ju vara den första. Och när jag var hos Emelie och fixade naglarna idag blev jag lite inspirerad till att sätta lite svagt rosa glitter längst ut på topparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...