fredag 27 maj 2011

Skräckis!

Hur skulle ni reagera om ni såg er i spegeln och i stället för er själva såg Jason Voorhees? Det vet jag!


Häromdagen när jag gick igenom badrumsskåpet i jakt efter saker att rensa ut (jag har ju påbörjat flyttstädningen), hittade jag en mystisk liten vit kartong som jag inte kände igen.


Efter en stunds funderande kom jag ihåg (lite vagt) att jag nog köpte - dvs blev pådyvlad - någon slags ny ansiktsmask när jag var på ansiktsbehandling för några månader sedan och som händer ibland slängde jag nog bara in den i skåpet och tänkte jag skulle testa den ”senare”. Nu i veckan dök den i alla fall upp och jag tänkte att varför skjuta upp till morgondagen osv, så jag satte igång.


Den var väl OK. När man väl hade lyckats veckla ut den var det ganska lätt att lägga den över ansiktet, även om jag undrar vad det är för jätteansikte den är anpassad efter. Vi får väl se om jag får några kommentarer på jobbet om hur ”lysande” jag ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...