onsdag 8 juni 2011

En sommar för länge sedan...

När jag höll på och letade i en byrålåda efter någonting (som jag ändå inte hittade), stötte jag på ett kuvert med gamla foton som jag lite nostalgiskt började bläddra bland. Och då kom jag på att det var väldigt länge sedan vi hade en riktig nostalgitripp. Så här blir det nostalgiskt med besked!

Det är min första (tror jag) ridtur och det är väääääldigt länge sedan! Jag kan väl vara... tja, kanske två-tre år. Men det som jag tycker är roligast är egentligen tjejen som håller i hästen (jag har tyvärr glömt namnen på båda två, både tjejen och hästen - åldern, ni vet!) - hennes frisyr, hennes kläder och - framförallt - de under min barndom allestädes närvarande träskorna. (Jag tror faktiskt att mitt livslånga förakt för träskor kanske började redan då!). Det är så tidstypiskt att det inte är klokt! Jag undrar om jag inte ska skicka in bilden till The Sartorialist...

2 kommentarer:

  1. Så liten blond tjej på hästen!!
    Vad söt!!

    :)

    SvaraRadera
  2. Och visst är Vidde och jag lika!!!?

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...