måndag 11 juli 2011

Nya skor

Jag passade på att rea-fynda lite skor på Kalle P. när jag ändå var i Linköping för att fika med Conny och Eva (och El Guapo).

De här kostade 450kr (men jag har glömt vad de kostade ordinarie - kanske 900)


Jag är väldigt nöjd med dem!


Passade även på att investera i ett par röda sandaletter med lagom klack. 250kr (har återigen glömt ordinarie pris. Hjärnsläpp!)


Dessutom hittade jag de här som jag nästan kan gå i om jag tar det försiktigt! Bara 200kr (Ordinarie pris: ingen aning!)

2 kommentarer:

  1. Super fynd!! Du får gärna tacka oss..... hi hi :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var ju i och för sig för att du kom för sent som jag hade så gott om tid inne på Kalle P ;-)

    SvaraRadera

Bet Your Brain igen

  Vi spelade tydligen Bet Your Brain hos Irmeli förra året, något som jag verkar ha förträngt. ( Men bloggen ljuger ju aldrig! )   Jag minns...