söndag 31 juli 2011

Tågutflykt

 Jag hade planerat att åka upp till Stockholm och hälsa på Lena i lördags och var riktigt orolig att jag inte skulle kunna det eftersom jag fick ryggskott i torsdags morse. Men i fredags lyckades jag tack och lov hitta en naprapat som kunde vrida ryggen nästan helt rätt igen, så jag trots allt kunde åka upp över dagen.

Det var en väldigt trevlig dag förutom att det var väldigt kvavt och tryckande väder. Som tur var hade de flesta ställen vi var inne på AC och flera av dem hade dessutom ställt fram kannor med vatten som man kunde dricka ur om man kände sig lite uttorkad. (På ett ställe - inga namn - bad de oss att inte svimma utanför deras butik!)

Jag hade inte tänkt handla något (som vanligt) men vet ni, jag tror Lena har lite dåligt inflytande på mig! Det var likadant när jag var uppe för att heja på Conny i maran - jag skulle inte köpa någonting då heller men kom hem med en massa påsar i alla fall!

Ni får se vad jag köpte någon annan gång. För tyvärr är det så att min rygg lyckades låsa sig igen imorse och jag kan inte sitta någon längre stund - jag måste lägga mig på rygg på golvet igen...



1 kommentar:

  1. Vad roligt du kunde åka ändå!!
    Vad gjorde ni förutom handla?

    Nästa gång måste jag följa med...

    Hoppas du mår bättre nu.
    kram

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...