onsdag 3 augusti 2011

Passar på...

… att uppdatera lite nu när jag har varit hos Naprapat-Jenny och fått ryggen bankad till underkastelse till tonerna av 530 spänn (igen!) – det är ju tur att jag har bunkrat lite shopping-fynd innan, för jag lär knappt ha råd med hårt bröd och vatten om det ska fortsätta på det här viset med flera behandlingar i veckan! Nu håller alla tummarna för att ryggskottet inte kommer tillbaka igen för det har jag varken tid eller råd med. Hittills har halva min semester gått åt till den förbaskade ryggen! Och jag som skulle ha gjort så mycket – bl a skulle jag har städat ur vinds- och källarförråden och surfat omkring efter resor till Argentina men, men...

Jag har fått order om att inte sitta för mycket, dock, så jag får uppdatera lite i taget. För att börja bakifrån:
Senaste spelkvällen gick av stapeln hemma hos Maria och vi spelade bara ryggsnälla panchospel, såsom boule, kubb och Alias (vi hann med en hel del!). Det fanns också snälla människor som böjde sig ner och plockade upp klot och strön (heter det så?) från marken åt mig. Vi åt också oerhört goda grillspett och en jättegod tsatsiki tillredda av köksdetaljen, dvs Jessica och Maja.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...