onsdag 24 augusti 2011

Hemma igen!

Nu är jag tillbaks i civilisationen efter min utflykt i Vildmarken – ungefär fem kilo tyngre än när jag åkte dit. Vet ni, att man fick fyra stycken olika efterrätter till luncherna! (Det var någon som sade att de trodde det var meningen att man skulle välja en av dem men det tror jag inte på! Det låter ju inte klokt! Hur skulle man veta vilken man skulle välja?) I alla fall, så känner jag mig ungefär så här nu:
Men det har faktiskt varit ganska trevligt, trots att jag inte hann testa på Spat. En annan gång, kanske…
Dessutom förlåter jag dem att det satt ett monster på min balkongdörr på morgonen när jag vaknade.


Ger man sig ut i naturen får man nog räkna med att bli attackerad av vilda djur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...